Images

YAZ(Ş)IK


   Öyle saf öyle temiz dokunulmamış, uzanmış pervasızca gel diyor,çağırıyor.İhtiras ve masumiyet dans ediyor bedeninde, tutku kokuyor buram buram.  Sadece bana ait, nasıl tutabilirim kendimi o na duyduğum çılgınca istek ve tarifi imkânsız tutku olduktan sonra Ona dokunmaktan yanlış bir şey yapmaktan kokuyorum, dokunduğum anda kölesi olacağım biliyorum.  Yavaş yavaş tükeneceğim bu içim deki arzuyu körüklüyor adeta.Her bir kıvrımına dokunmayı, sarıp sarmalamayı ve vücudunun her köşesinde iz bırakmayı istiyorum. Nasılda masum sadece evet sadece bana ait dilediğim gibi yaşayabilirim bu aşkı. Her anından her saniyesinden zevk alarak, ihtiras ve tutkunun dansı olacak bu vuslat.


 Gel işte seni bekliyorum tüm saflığım ve tarifi imkânsız aşkımla bu güne hazırlandım nasıl özlem doluyum bir bilsen? Bu ihtirası ve tutkuyu ancak sen dindirebilirsin. Bedenimin beyazlığına bakıp aldanma alev alev bir ihtiras yanmakta içimde sen söndürebilirsin ya da alevleri körüklersin. Dokun bana vücudumun her köşesini okşa çılgınca vuslat harika olacak biliyorum. Tüm dünya asırlardır bu aşkın kavuşması sonunda oluşan ateşle kavrulmakta..

 Evet, o ateş, o aşk benim. Ben olmasaydım eğer, insanoğlunun birbirine duyduğu bedensel zevkten öte gidebilir miydi aşk? Ben olmasaydım Âdemle Havva’dan, Yusuf ile Züleyha’dan, Leyla ile Mecnun'dan haberdar olur muydunuz? Dilden dile ne kadar yaşardı efsaneler? Söz uçar ben kalıcıyım. Tutkuların en yücesini, ihtirasın alevini, hazzın doruklarını merak eder Aşk’ı arar mıydınız? Çoğunuza gerçekte yaşamadıklarını yaşattım ama bazılarınız,yaşayabileceği,geliştirebileceği malzeme varken elinde daha fazlasının büyüsüne kapılıp kaybetti elindekini de. 

       Binlerce yıldır hala yaşamaktayım. Taş duvarların, Lahitlerin üzerinde çivilerle ne zahmetle ulaştım sizlere, ne rüzgârlara ne fırtınalara meydan okudum. Toprak ve kumun üstünde çabucak yok oldum, Ölümsüz olmak işte o yum. İnsanoğlunun bitip kaybolmak, yok olmak korkusuyla var oldum. Benimle keşfetti ölümsüzlüğü benimle yaşadı asırlar sonra hayal bile edemeyeceği bir zamanda. En çok ta Aşk’ı anlattı benimle en yücesi, en ulusu, en erişilmeyeni olmak istedi. Aşk var ya işte ben O yum.

 


Nurten Yurt...


0 yorum :